Treceți la conținutul principal

Pentru prietenie

Conceptul de prietenie, in viziunea mea, este ca un prieten adevarat este acela care te sustine si te ajuta exact atunci cand nu te astepti sa o faca si cand nu o ceri, o simte si o face neconditionat. Sinceritatea este obligatorie... curajul sa iti spuna NU in fata sau ca ai gresit este tot obligatoriu.

Prietenia este cel mai important si frumos sentiment posibil si pentru ca eu am avut norocul sa am o astfel de relatie de prietenie timp de 17 ani, am vrut sa ii fac o surpriza prietenei mele dragi si am creat un concept de design special pentru cadoul pe care il va primii chiar astazi iar cei 239 km pana la destinatar sunt la o aruncatura de bat, ii voi parcurge cu placere.

Normal ca povestile sunt frumoase la un ceai sau la o cafea... dar nu pot dezvaluii in acest moment mai multe pentru ca as strica surpriza. 

Sper doar sa ii placa si sa... :)







Comentarii