Treceți la conținutul principal

DIY: Pandantiv cu penne aurite

Am vrut sa pregatesc penne cu scoici. 
Numai ca pennele nu au ajuns in farfurie ci la gat... am facut un pandantiv cu penne aurite iar scoicile au cam iesit din ecuatie pentru ca nu am reusit sa le perforez. Mi-ar fi placut sa pastrez "reteta penne cu scoici" pentru ca aveau aceeasi textura, dar reusind sa sparg scoicile am introdus un nou ingredient: conul de brad din Piatra Craiului.


Sa va spun ce aveti nevoie pentru realizarea unui astfel de lantisor cu pandantiv de "haur":
- paste penne;
- con de brad;
- carton;
- lipici;
- foarfeca;
- spray gold;
- cerculet metalic;
- lantisor.


1. Lipiti pastele doua cate doua;
2. Apoi lipiti cele 3 perechi de paste pe o bucata de carton;
3. Cand s-a intarit lipiciul vopsiti cu auriu conul de brad si pastele;
4. Dupa ce s-a uscat vopseaua prindeti cu un inel metalic conul de brad de cartonul pe care ati lipit pastele;
5. Puneti pandantivul pe lantisor prin interiorul primei perechi de penne.


De fiecare data cand voi purta acest lantisor sigur imi voi aminti de aceasta aventura. :)




Comentarii

Trimiteți un comentariu