Treceți la conținutul principal

Splash Wrap

Am senzatia ca a trecut o vesnicie de cand nu am mai creat ambalaje special pentru cadouri. De data aceasta am vrut un ambalaj simplu, jucaus si vesel iar pentru acesta nu trebuie sa fii expert in pictura ci doar sa iti placa sa stropesti cu acuarele.

Astazi este simplu...SSSSSPLASH!


Stropiti cu acuarele o hartie alba si apoi taiati portiuni din aceasta pentru a suprapune bucatile decupate pe cadourile impachetate in prealabil cu hartie alba simpla.


 Trebuie luat in considerare ca panglicutele adauga un plus de eleganta, asa ca nu trebuie sa neglijam acest aspect.





Daca adaugi mai multa apa atunci cand stropesti cu diferite culori acestea se pot intrepatrunde formand combinatii interesante.

Comentarii

  1. Supeer idee:x si ieftina, si la indemana, si minunat rezultatul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci. Este ca un joc numai ca este posibil sa stropesti si pe langa hartie, asa cum am patit eu. :))

      Ștergere
  2. of of mai vixy cate cadouri tre sa dau ca sa pun in practica toate ideile :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se apropie Craciunul, sigur o sa avem destule de oferit!

      Ștergere
  3. Cat sunt de frumoase!!! Parca nici nu mai conteaza ce e in interior, la cat e de frumos ambalajul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Usor de realizat cu efect garantat. Prima impresie conteaza si la cadouri, nu? :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu