Treceți la conținutul principal

Galbenul norocos

Handmade + rochita galbena + buline negre = eu fericita si norocoasa.  
Aceasta rochita handmade a facut parte din tinuta mea cand m-am intalnit cu fetele de la Revista Atelierul pentru participarea la o emisiune televizata. Detalii curand.



Tema a fost " Do It yourself " sau " Cum sa fii creativ pe bani putini" si cum eu am ce am cu personalizarea cadourilor si sustin pana in panzele albe ca poti sa iti pui foarte usor si ieftin amprenta pe orice gen de cadou am zis ca ar fi taman bine sa cotrobai prin sertarul cu tacamuri.
Astfel cu o lingura de lemn, ata, lipici, hartie si pix poti fi foarte ingenios si creativ... spre exemplu poti oferi unui pasionat de gastronomie un borcanel cu dulceata si un bucatar sef.

 

Comentarii

  1. Super rochita galbena cu buline (Go, go, mama Ceciliei :D ).
    Super modelul (sa ne transmiti mai des poze cu tine TOATA).
    Super idee de personalizat cadouri gastronomice si florale :D. Felicitari pentru tot :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici nu ştiu ce să admir mai întâi rochiţa cu buline sau lingurile-personaj.

    RăspundețiȘtergere
  3. esti nemaipomenita! fara exagerare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Simona! Apropo, ti-am vazut reteta de salata cu capsuni, este ciudata dar tentanta. Am sa incerc si eu. :)

      Ștergere
    2. Pai tocmai ciudatenia m-a atras in prima faza :)) Sper sa iti placa. Eu sunt innebunita dupa ea :)

      Ștergere
  4. Ce poze superbe!! Ce obiectiv folosesti? :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu