Treceți la conținutul principal

Pachet design nunta

Spuneam cu mult timp in urma ca si nunta ar trebui sa aiba o identitate care sa ne reprezinte si sa ne puna in valoare stilul personal asa ca astazi va prezint un pachet de "wedding stationery" romantic, cu flori si fonturi caligrafice, cu decupaje speciale si implicare handmade... perfect pentru T & V. 
In decor pentru a pune accentul pe romantism isi pot aduce aportul si obiectele vechi de la bunica cu dantela de bumbac si servetele brodate. Impreuna pot crea un ambient cald, linistitor, nu?





Acesta este pachetul impreuna cu invitatia si plicul aferent. Observati ca numarul pentru masa a fost compus din doua elemente: fundalul floral si cifra din carton alb decupata.


Iar aici este pachetul de design creat in urma cu un an pentru nunta mea. Trebuie sa recunosc ca atunci a fost declansata obsesia mea pentru galben. In liceu nu suportam aceasta culoare... dar lumea se schimba si am invatat ca niciodata sa nu spui niciodata! :)

Comentarii

  1. Cat de mult imi plac :) ! Ti-au iesit atat de bine. Si aranjamentul mesei este fix pe stilul intregului pachet.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb, sunt asa dragute. Si eu am avut o fobie de culoarea galben in liceu, care s-a mai diminuat, oarecum. :))

    Hugs,
    E.

    RăspundețiȘtergere
  3. aoleu again :D
    e minunat totul <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, sunt absolut superbe! Felicitari! Ce-o fi cu culoarea asta galben ca nici mie nu-mi placea cand eram mai tinerica; acum parca s-a mai domolit ura asta si chiar am inceput sa o folosesc in creatiile mele. Atunci imi inspira boala si chestii palide iar acum imi inspira raze de soare si limonada.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hahaha, nu pot sa cred ca nu sunt singura care am nutrit sentimente de ura si iubire pentru galben. Interesant cum ni se schimba gusturile. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place "suportul" pt numar... esti uimitoare cu ideile tale!!!
    oare sifoanele astea vechi se mai pot umple???

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Diana. Eu cred ca se mai pot folosi daca mai gasesti centru de umplut sifoane. :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu