Treceți la conținutul principal

Tutorial (DIY): Cercei din materiale reciclate

Este o zi frumoasa si am simtit nevoia de putina relaxare, asa ca mi-am facut o pereche de cercei numai buni de scos la plimbarica de duminica. Ideea este simpla si am folosit materiale reciclate iar cerceii au fost gata de purtat in cateva minute.
Pentru ca rezultatul este atat de dragut m-am gandit sa pregatesc si tutorialul in care va arat pas cu pas cum puteti sa va jucati si voi cu sticlele/recipientele de plastic.





Iata ce materiale va sunt necesare:
- o sticla de plastic (PET);
- 2 zale metalice (eu am scos doua inele de la un lantisor rupt);
- 2 ace cu bucla;
- 2 ace cu gamalie ;
- 2 tortite pentru cercei;
- 2 margele;
- foarfeca;
- clestisor;
- perforator.

Taiati din recipientul de plastic cate doua benzi pentru fiecare cercel. Eu le-am taiat cam de 1,5 cm latime si 8 cm lungime. Sa incercati sa le rotunjiti pentru a nu va zgaria sau intepa in colturi.


Indoiti pe jumatate si perforati capatul rotunjit.


Puneti pe zale elementele in ordinea urmatoare: tortita de cercel + elementul de plastic + acul cu bucla + al doilea element de plastic. Margelele vor fi prinse cu ajutorul acului cu gamalie de partea de jos a acului cu bucla.


Gata! Sunt foarte usori si imi plac mult, ii voi purta cu drag.




Sper ca va inspira acest tutorial si astept cu interes sa-mi trimiteti pe e-mail creatiile voastre.

Comentarii

Trimiteți un comentariu