Treceți la conținutul principal

Proiect: camera bebelusului (ep. 1)

Acesta este unul dintre cele mai frumoase proiecte la care am lucrat cu multa dragoste si pentru ca am multe sa va povestesc va fi detaliat in mai multe parti. Sper sa va inspire sa adaptati si sa personalizati camerele celor mici.

Am incercat ca fiecare coltisor al camerei bebelusului sa fie personal, practic si placut vizual iar pe langa amintirile ce urmeaza a fi create sa pastreze vii pe cele legate de lucrusoarele folosite. Multe au fost lucrate special pentru camera micutului, iar o parte au fost refolosite si adaptate pentru a se incadra in tema si cromatica.

Dar sa o luam cu inceputul...

In prima faza am ales cromatica, desi nu stiam daca va fi fetita sau baietel am optat ca un perete sa fie vopsit cu bleu, fiind usor de adaptat in ambele situatii. Apoi  ne-am decis (cu greu pentru ca in minte aveam mult prea multe variante, noroc cu tati ca ia decizii rapide) asupra unei teme cu norisori albi si stelute potrivite in ambele cazuri, fetita/baietel.

In momentul in care am aflat ca va fi baietel, prima replica a fost: "vom avea o trompețică" si pentru ca doream sa integrez si acest aspect in decor, ideile temei existente au fost completate cu elefantei. :)
Aveam peretele vopsit, aveam combinatia cromatica preferata bleu cu galben, aveam si tema asa ca... la treaba!

Primul element ce ti se iveste in cale este o coronita prinsa pe usa camerei. Evident ca aceasta a fost realizata cu o piesa de rezistenta, si anume un elefantel pufos din fetru numit Trompețică.


Dupa ce am calculat, masurat si cusut draperia m-am gandit ca ar fi dragut sa o accesorizez cu un elefant de plus iar pentru a fi practic am cusut nasturi pe piciorusele acestuia iar cu ajutorul unei panglici galbene am legat draperia.

Acest elefant vegheaza zi si noapte asupra noastra cand stam cuibariti in fotoliu, in coltisorul confortabil si perfect pentru momentele de imbratisari, alint si alaptat.


Pentru patut am realizat o jucarie tip carusel cu elemente conform temei iar materialele folosite au fost resturi din draperie si fetru pufos.

Pot spune ca turma de elefantei dupa luni de zile de alergat deasupra bebelusului, inca este admirata cand micutul sta in pat pentru o portie de relaxare iar uneori ii provoaca la o noua tura dand cu putere din picioare.



Tot din categoria elefanteilor face parte si tabloul din dreptul patutului. Am rugat-o pe talentata Lia sa ne picteze un elefantel bleu ce sta pe un norisor.
Ei bine, desi au fost momente cand m-am gandit ca poate exagerez cu atatia elefanti, vedeti cum intr-un final se leaga toate elementele temei. Ideea era ca elefantul bleu sa fie cu trompa ridicata sa pot plasa o sfoara in afara tabloului astfel incat sa punem in evidenta ca a prins o steluta.
Plus ca am inteles ca inseamna prosperitate in cultura indiana, poate imi confirmati acest lucru :) .



Va continua...

LE: Episodul 2 il puteti vedea aici.

Comentarii